presentlåda

DSC00670

Idag bloggar jag denna låda hos Scrap-ateljén! Blev så förtjust i de här papperen, en helt annan färgskala än jag tidigare stött på 🙂

Ber om ursäkt att det varit snålt om inlägg här på bloggen en tid, livet har sprungit lite för fort och innehållit allt för mycket så skapandet har legat på paus till stor del. Hoppas nu vara på gång igen.

Tack för att just du tittar in här!

DSC00673

En reaktion på ”presentlåda

  1. Så underbar vännen! ❤ Lycklig den som får en så fin gåva.
    Jag blev också så förtjust i papperen och den fina bladdien när jag såg dem då du var här, så jag var in på Handelsgården och handlade från Scrap-ateljén både papperskitet och bladdien. 😉 En riktig härmapa, men de är ju så otroligt fina och härliga färger.
    Kram, Kicki.

Kommentera

