2015

2016 är i full gång och jag passar på att summera lite av vad som hände för mig som scrappare under 2015. Jag fortsätter även i år mitt designuppdrag hos härliga Scrap-ateljén där jag trivs fantastiskt bra i teamet som leds av Carina 🙂 I maj 2015 fick jag plats i teamet hos Scrap Africa  och i november hos CSI…alla tre uppdrag har rätt olika upplägg men det är väl det som gör att jag trivs så bra med det jag gör 😉 Däremellan mina uppdrag så tävlar jag lite…när jag hinner och hittar inspiration.

Här nedan har jag listat 10 av mina favoriter från 2015…mycket New York och mycket familj präglar mina alster från 2015. 😉

Hoppas på ett inspirationsrikt år med mycket glädje i scrappen!

Tack för titten!

Kommentera

