vill du vinna?

Börjar vara några år sedan jag började blogga. Rätt trevligt att se hur man utvecklas genom åren, byter stil, testar nytt och har kul under tiden. Besökarna har under åren blivit fler om än jag inte alltid vet vem som besöker mig. Därför tänkte jag utlysa en liten tävling/utlottning. Vill du ha chansen att vinna ett paket med lite scrapmaterial från mig?!

För att ha chansen att vinna gör så här:

1.Bli följare av min blogg…klicka på Följerknappen i högerspalten. Anmäl gärna din emailadress för att hålla dig uppdaterad om nya inlägg.

2. Lämna en kommentar i detta inlägg så jag vet att du deltar, och berätta även om du sett nått du gillar i min blogg.

Sista dag att delta är 30 november 2015!

En vinnare utses och vem det blir meddelas här i bloggen tidigast 1 december 2015.

// Jenny

8 reaktioner på ”vill du vinna?

  1. Jag följer dig redan… tycker om att du blandar i ditt skapande, altrat, lo’s mm. Kan inte välja något före något annat. Är själv en blandad pysslare så jag får en hel del inspiration av dig tack!💕
    Marie

  2. Är helt ny följare och har inte hunnit kolla så mycket skoj att titta på dina alster och få lite ny inspiration till mina kort. Hoppas på turen att det blir jag som vinner tävlingen

  3. Du har så många fina alster att det är svårt att välja ett. Men ska jag välja en grej så måste jag säga att jag verkligen gillade korten med Eiffeltornet.

Kommentera

