new york

SONY DSC

Jag vet ju att året bara börjat men kan nog redan nu säga att den här tavlan kommer vara på min 10-i-topp-lista för året…kanske mycket för att den går i turkost 😉 Jag gjorde den till 2015 års första tävling hos Hobbyworld. Ovanligt format att jobba i för mig då tavlan mäter 20cm x 50cm men fantastiskt roligt att göra den! Har använt mig av papper från 7dots, Gesso, Distress stain, Distress stain spray, Stämplar, knappar, paljetter mm

SONY DSC

5 reaktioner på ”new york

  1. Åh vilken cool tolkning! Gillar att du använt knappar! Själv är jag usel på att få till det med knappar men gillar när andra använder det 😉 Vad roligt att du antog Hobbyworlds januari utmaning! Kram från DT Ulrika aka LillBlomman!

Kommentera

