picknick

Hos Hobbyworld ska man den här månaden scraplifta en fantastiskt fin LO. Den gav mig massor med inspiration och resulterade i den här LO:n med bilder från min egen barndom. Jäpp!…det är jag i det röda linnet 😀

SONY DSC

Länge sedan jag använde fotohörn men nu var det dags…färgade in dem med distress paint för att få den färg jag önskade. En röd tag gömmer sig under fotot med lite journaling 🙂

SONY DSC

5 reaktioner på ”picknick

  1. En härlig och fin layout som gör att jag blir sugen på picknick jag med! Alldeles för sällan det hittas på sådana roligheter. 🙂

    Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld!

    Mvh Malin

  2. Visst är det KUL att scrappa gamlaGAMLA foton?! Jag gjorde det nu senast i helgen – superroligt! Läcker LO och kul att du ville vara med i Hobbyworlds tävling!

    / Jeanette

  3. Så fint! Gillar att du plockat upp alla färgerna med!
    Tack för att du är med i Hobbyworlds tävling! 🙂

Kommentera

