ny godisskål

SONY DSC

Hos Hobbyworld ska man den här månaden göra ett alster som för tankarna till påsken. Jag har valt att göra en ny godisskål till vårt hem med hjälp av en begagnad svart damsko 🙂 Å ja…jag lovar den är målad både in- och utvändigt ett flertal gånger och dessutom var den i det närmaste oanvänd när jag köpte den 😉 Dekorerat har jag gjort med bokstäver (inspirerad av Hobbyworlds Mezzanotte;) ), ostduk, washitape, knappar och annat synligt 🙂

SONY DSC

6 reaktioner på ”ny godisskål

  1. Åh, hur har jag kunnat missa denna! HELT FANTASTISK UNDERBAR!!! Du är bäst! (Ja, och det var det ju visst fler som tyckte 😉 Grattis
    Tack för en trevlig kväll! Vi synes

Kommentera

