fantastiska Felix

SONY DSC

Allt om scraps designerutmaning handlade om att använda bling på sitt alster. Jag använder sällan speciellt mycket glitter på mina alster och tänkte därför att det var ett ypperligt tillfälle att utmana mig själv lite, och även använda glitterfärgerna från Martha Stewart som jag vann från Inzpira i höstas. Det är inte lätt att fota glitter men jag har förutom Marthas röda glitterfärg använt mig av vit och brun glimmermist samt rhinestones 🙂

En reaktion på ”fantastiska Felix

Kommentera

