6 år cool

SONY DSC

Till Hobbyworlds marsutmaning har jag gjort det här bidraget! Det här är nog den LO som jag spenderat mest tid på då jag gjort den två gånger. Första gången var jag klar så när som på sista stjärnan som jag skulle limma…häller istället omkull en flaska med akrylfärg över halva alstret, suck! Endast fotot gick rädda, bara börja om. Tacksam att jag hade kvar så pass av det mönstrade papperet för att kunna börja om. Nåja! Nu kan jag nästan skratta åt eländet (nästan) 😉 då jag faktiskt är väldigt nöjd med försök nummer två 🙂

SONY DSCHar jobbat i många lager, började med ett vitt cardstock, limmat boksidor, sytt med symaskin, maskat 2 olika masker, limmat stansade kartongbokstäver, diverse träfigurer mm! 🙂

 

5 reaktioner på ”6 år cool

  1. Wow, vilka underbar färger. Härlig tolkning av min skiss:)
    Kul att du är med i månadens tävling hos Hobbyworld.
    Kram Therese/Tesa

Kommentera

