1961

SONY DSC

Hobbyworlds månadstävling passade mig utmärkt den här månaden då man skulle inspireras av ett foto med vita tulpaner. Med tanke på mitt bloggnamn och min nya mask så var jag bara tvungen att prova 🙂

Jag gjorde den här LO:n i A4 på min pappa och farmor, en underbar sommarbild från 1961.

SONY DSC

5 reaktioner på ”1961

  1. Så läcker och personlig tolkning. Gillar hur du använt masken över papprena.

    Tack att du är med i Hobbyworlds månadsutmaning.
    Kram Katja/MezzaNotte

  2. Vilken fantastiskt snygg LO! Älskar färgerna och det urfina fotot från förr. Och masken är ju grymt snygg! Tack för att du är med hos oss på Hobbyworld och tävlar. 🙂 ♥

    Mvh Malin

Kommentera

