Linus & Margit

SONY DSCDet här var mitt bidrag till European scrapbattle 4…Gillar fotot sååå mycket, passade på att göra en tavla av den nu när reglerna för tävlingen sa: blommor!

Lyckan å chocken var stor när listan för deltagare till battle 5 publicerades…trodde verkligen inte att jag skulle gå vidare. I Battle 5 är temat: musik! Spännande att se vad min motståndare hittat på å vem av oss som går vidare. 🙂 Jag är i alla fall supernöjd med mitt bidrag 🙂

 

2 reaktioner på ”Linus & Margit

Kommentera

