Kuligt!

Efter tunga veckor i privatlivet har det lossnat å hänt mycket kuligt i scraplivet 🙂

Tre saker nämligen:

1. Jag gick vidare till Battle 2 i European Scrapattle i LO….så den senaste veckan har förutom sjukhusvistelse fokus legat på nästa battle i LO och uppstart i mixedmedia battle. Spännande värre och nu pågår röstning för fullt. Visar mina alster här när röstningen är slut 😉

2. Jag vann en av tidningen Inzpiras utlottningar så snart kommer ett Martha Stewart startpaket hem till mig! Yey! Kul att prova något nytt!

3. Nja…den stora kuliga grejen håller jag nog på en stund (…ni som redan vet får vara lite tysta en liten stund till;) Istället får ni hålla till godo med kortet här nedan som jag gjorde till fina Sara när hon fyllde år sist.
sara

Kommentera

