Stunder av lycka…

IMG_0358

Hakade på Millas utmaning där man skulle skapa ett alster med tema kärlek, inspireras av en sång, dikt eller dylikt och ta med en strof av texten, och även ha med tyg i någon form. Helt lätt har det inte varit då det blivit fel flera gånger för mig. Men nu är jag äntligen så pass nöjd att jag vågar mig på att presentera mitt bidrag 🙂

Jag har inspirerats av Cecilia Vennerstens text: det vackraste. En sång som sjöngs på vårt bröllop för lääänge sedan 😉 I form av tyg så klippte jag ut ett hjärta som jag målat och färgat in 🙂
IMG_0359

Postat i LO

Kommentera

