Tom, tom å tom

Har tillbringat helgen i Örviken med scrap i dagarna 2. Härliga tjejer, härlig tillställning och massor av timmar med den hobby jag älskar så mycket. Men redan när jag kom hem igår kände jag den känslan som verkar bita sig fast; tomhet. Kände den efter förra scrapträffen jag var på, å den innan. Känslan blir starkare för var gång och är inte särskilt behaglig. Den ger mig en osäkerhet i mitt scrappande som att jag går vilse på min väg ett tag innan jag hittar rätt igen.

Så vad beror detta på. Jag klurar å klurar men kan inte sätta fingret på det. Vill ju mer än gärna åka på dessa ”event” men undrar nu om jag satsar för mycket å går ”all in” utan att bara njuta av tiden. Nåja, dröjer ju ett tag till nästa sväng så hinner kanske hitta min medicin på hur jag ska hantera detta å kanske slippa vara tom efter nästa gång.

Kommentera

